Levertijd & Verzendkosten

Levertijden
Door de maatregelen van het RIVM tegen verspreiding van het coronavirus, kan er mogelijk een vertraging ontstaan aangaande de levertijd van uw bestelling. Wij streven er naar om uw bestelling, zoals u van ons gewend bent, binnen 1 tot maximaal 3 werkdagen te leveren. De webshop sluit vandaag om 1400 uur. Op dinsdag 2 juni zijn weer geopend !  Bij voorbaat dank voor uw begrip.

Levering via PostNL
NNZ werkt samen met de PostNL Pakketservice. Samen streven wij erna je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is normaal gesproken al de volgende werkdag, soms duurt het een dag extra.

Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het de volgende dag nogmaals af te leveren. Lukt dit niet, dan is het pakket de volgende dag af te halen bij het afhaalkantoor. PostNL laat een bericht achter in je brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier drie weken liggen. Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat het pakket dan op je werk, bij familie of kennissen afleveren. Geef bij het afrekenen een ander aflever- of bezorgadres op.

Vertraagde levering
Wij streven er naar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Niet leverbare artikelen
Wij streven er naar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug naar je bankrekening.

Gratis verzending
NNZ rekent geen verzendkosten bij bestellingen binnen Nederland.